کوتاه شدن دست باند زورگیران در بندرعباس



باند ۵ نفرِ زورگیر سابقه‌دار که با سلاح سرد و اسپری اقدام به زورگیری و رعب و وحشت می‌کردند به دام پلیس بندرعباس افتادند.

 

به گزارش صبح ساحل، این باند، 20 مورد زورگیری در مدت ۲ماه و سرقت بیش از چهل دستگاه تلفن همراه در کارنامه خوددارند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس که در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات صورت گرفته طی ۴۸ ساعت گذشته می‌پرداخت بابیان این مطلب گفت: به‌منظور تحقق مطالبه مردم در برخورد با متخلفین، نیروی انتظامی همواره کوشیده با جدیت در این موضوع ورود پیدا کند.

 

سرهنگ اسماعیل مشایخ ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۳۸ نفر سارق، مظنون به سارق و خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند و باند شش‌نفره سارق منزل متلاشی شد.

وی در خصوص این باند 6 نفرِ گفت: 6عضو یک باند سرقت از منزل، پس از دستگیری به دزدی از ۵۰ خانه در بندرعباس ظرف ۱۰روز اخیر اعتراف کردند و تعدادی از اموال مسروقه مورد کشف قرار گرفت.

 

این مقام مسئول به شناسایی و دستگیری باند شش‌نفره سابقه‌دار سارق موتورسیکلت در بندرعباس اشاره‌ای داشت که به سرقت ۲۱ مورد دیگر اعتراف کرده‌اند، از این باند تاکنون ۹ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ مشایخ از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو درزمینهٔ قاچاق کالا در این مدت سخن گفت. وی ادامه داد: در این مدت ۲۵ نفر معتاد متهاجر نیز دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس یادآور شد: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات و دستگیری و کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن در سطح شهرستان بندرعباس روبه‌رو بودیم.
*عکس آرشیوی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها