صدف کوهستک قهرمان فوتسال جوانان سیریک شد



به گزارش صبح ساحل ، دبیر هیات فوتبال شهرستان سیریک مطرح کرد: مسابقات فوتسال جوانان شهرستان سیریک با قهرمانی صدف بندر کوهستک پایان یافت.
مهرداد احمدی افزود: این تیم در دیدار پایانی ۱ بر ۰ تیم امید سرزه را از مقابل برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
احمدی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۸۶ گل از خط دروازه ها گذشت و رحمان ملاحی از صدف کوهستک به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.
وی گفت: با توجه و تاکید اخلاق در کنار ورزش تیم اتحاد بلوچ تومان راهی جام اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد.
دبیر هیات فوتبال شهرستان سیریک ایراد کرد: ابوبکر کوپشی از امید سرزه و حبیب محرمی از اتحاد بلوچ تومان راهی به عنوان بهترین دروازه بان و بازیکن فنی مسابقات انتخاب شدند.
مهرداد احمدی اشاره کرد: قوام یزدان پناه از امید آتیه سرارو به عنوان بازیکن اخلاق فوتسال جوانان شهرستان سیریک معرفی شد. احمدی اظهار کرد: در این آیین همچنین از مربیان و پیشکسوتان ورزشی تجلیل شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات ۹ تیم در سالن ورزشی اصالت شهر سیریک با هم رقابت کردند. امام جمعه موقت اهل سنت سیریک بیان کرد: سلامتی جسم و روح، از اموری است که انسان همیشه در پی آن بوده و هست.
شیخ ابراهیم اسماعیلی ادامه داد: امروزه ورزش در زندگی مردم دنیا نقش مهمی دارد. اسماعیلی افزود: یکی از نشانه های جامعه سالم و بهنجار وجود اخلاق حسنه در آن جامعه است و ورزش از بهترین روش ها برای ایجاد و تقویت اخلاق در افراد و جامعه بوده و یکی از کارکردهای مهم ورزش اشاعه اخلاق است.


امام جمعه موقت اهل سنت سیریک اضافه کرد: ورزشکاران بایست اخلاق حرفه ای و رفتار انسانی را در ورزش و زندگی خود سرلوحه قرار دهند.
وی ضمن تفدیر از مسوولین هیات فوتبال سیریک به پاس انجام حرکت های ارزنده در این شهرستان بیان داشت: توجه به ورزش میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند و در شناسایی بهتر یک شهر یا شهرستان به تمام کشور کمک کند.
شیخ ابراهیم اسماعیلی ادامه داد: باید به جایگاه ورزش اهمیت و بها داده شود تا بیش از پیش به رشد و شکوفایی برسد و نشست های تخصصی صورت بگیرد و همانند موضوع رفع موانع تولید و اشتغال که بصورت هدفمند پیگیری میشود این موضوع هم باید بصورت ساماندهی شده و با برنامه انجام شود تا بتوان بخوبی از پتانسیل ها و ظرفیت ها استفاده کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها