مراسم تودیع و معارفه روسای حراست شرکت گاز هرمزگان



به گزارش صبح ساحل،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان، در این مراسم پیرایش رییس حراست شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه، فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، نوروزی مدیرعامل پالایشگاه سرخون و قشم، گودرزی مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز، دکتر کرباسچی معاون بهداشتی درمان صنعت نفت هرمزگان حضور داشتند.

پیرایش رییس حراست شرکت ملی گاز ایران، حراست را پشتوانه محکمی برای حفظ سلامت نیروی انسانی و جامعه اداری  عنوان کرد و گفت: هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد . از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدید های درونی و نفوذی است، برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد ابتدا از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند و نیز با تشخیص و شناخت آفت های درونی، زمینه های سلامت سازمان را فراهم سازد.

پیرایش تاکید کرد: مسوولان حراست زمانی در انجام وظایف خطیر خود موفق می شوند که از علم، تخصص، درایت و روشن بینی بالایی برخوردار بوده و در سازمان پناهی برای کارکنان باشند.

در ادامه فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مراسم تودیع و معارفه روسای حراست اظهار داشت: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و مشاوری امین برای مدیر، نقش و جایگاه بالایی در سازمان ایفا می کند.

حمزوی حفظ کرامت و حرمت کارکنان و ارج نهادن به نظرات آنها و صیانت از سرمایه های نیروی انسانی را از اهم وظایف مسوولان حراست دانست.

وی عنوان کرد: با حضور پیرایش در سمت حراست شرکت ملی گاز، انصافا تفکر جدید و مطلوبی در سیستم ایجاد شده  و تفکر پیشگیری از بروز خطا در مجموعه با وجود عباس برجعلی پور رییس سابق حراست شرکت گاز هرمزگان، به خوبی قابل مشاهده بود.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان از خدمات عباس برجعلی پور در مدت تصدی رییس حراست شرکت گاز استان تقدیر کرد و گفت: خوش قلبی ، تعهد ، درایت و دوراندیشی، استواری، مومن واقعی و قابل اعتماد از ویژگی های ارزنده ایشان بود.

فواد حمزوی همچنین از خدمات صادقانه  قورچیان رییس حراست پالایشگاه سرخون و قشم که  پس از  37 سال فعالیت و خدمت هم اکنون به افتخار بازنشستگی نایل شدند تقدیر و تشکر نمود و برای آن بزرگوار آرزوی توفیق، سربلندی و شادکامی نمود.

حمزوی در پایان نیز  با توجه به تجربه، تعهد و شایستگی ناصر آسی بر رییس جدید حراست شرکت گاز هرمزگان، از ایزد منان موفقیت و سرافرازی وی را آرزو نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها