همکاری های فیمابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی افزایش خواهد یافت



در نشست مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مدیر کل بهزیستی بر افزایش همکاری های فیمابین تاکید شد.

به گزارش  صبح ساحل ، رضا کمالی زرکانی ضمن تاکید بر رویکردهای مشترک دو دستگاه در حوزه های مختلف اظهار داشت : زمینه های بسیار زیادی برای مناسبت های مشترک به ویژه جشنواره های فرهنگی ، هنری همچون تئاتر معلولان ، نمایشگاه های مختلف ، دوره های آموزشی ، فیلم و عکس و ... وجود دارد که باعث هم افزایی دستاوردها خواهد شد.

وی افزود : بسیاری از هنرمندان استان به ویژه در رشته  نمایش در جشنواره تئاتر معلولان استان فعال هستند و باید سعی کرد این گونه برنامه ها افزایش یابد و در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان ها و محلات برگزار شود.

رضا کمالی زرکانی اضافه کرد : در بحث آسیب های اجتماعی و همچنین توجه به حقوق اجتماعی معلولان ، هنر بهترین زبان و وسیله است و برای همه سنین و اقشار و صنوف قابل فهم و درک است و لازم است در خصوص شناسایی ظرفیت ها و استعدادها جلسات مشترکی برگزار شود.

در ادامه غلامحسین رنجبری مدیر کل سازمان بهزیستی هرمزگان نیز خواهان مشارکت بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در فعالیت های مربوط به بهزیستی شد و گفت : جشنواره تئاتر معلولان امسال در دو منطقه از شهر بندرعباس برگزار می شود و بخشی از فضاهای فرهنگی و سالن های شهر برای برگزاری این رویداد مورد نیاز است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها