دستمزد بسکتبالیست های ایرانی بالاست/نگاهمان صعود به دور دوم لیگ برتر است



رضا هنگام پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط آماده‌سازی این تیم جهت حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: با توجه به بضاعت مالی که در اختیار داشتیم سعی کردیم بهترین نفرات داخلی را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در پست پنج با توجه به دستمزدهای بالا بازیکنان ایرانی بالاجبار اقدام به جذب یک بازیکن آفریقایی کردیم، تصریح کرد: "ویلی کواشی" بازیکن ساحل‌عاجی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را داراست و سال گذشته در لیگ تونس بازی می‌کرد را توانستیم به جمع بازیکنان شهرداری بندرعباس اضافه کنیم.

هنگام پور با اشاره به اینکه در حال نهایی کردن امور اخذ و ارسال ویزا جهت حضور این بازیکن در ایران هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرف زمان باقیمانده تا دیدار نخست امور نهایی قرارداد و پزشکی این بازیکن انجام و در هفته نخست مقابل نماینده بتوانیم از وجودش بهره ببریم.

ملی پوش اسبق تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه از سال گذشته ۷ بازیکن بومی و ۴ بازیکن غیربومی در تیم شهرداری بندرعباس حفظ شدند، اضافه کرد: کاوان قدسی، مرتضی طاهری و رضا مرادی از چهره‌های شاخص جذب‌شده داخلی برای فصل جاری هستند و علی جمشیدی به‌عنوان کاپیتان نیز قراردادش را تمدید کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر برای پست پیرامونی هستیم، عنوان کرد: بازیکن پست پیرامونی نقش مهم و کلیدی دارد و در حال بررسی فیلم بازیکنان زیادی هستم و ظرف روزهای آینده بازیکن مدنظرمان را جذب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهردار بندرعباس تلاش بسیاری برای حمایت از تیم بسکتبال شهرداری انجام داده است، افزود: بندرعباس برای نخستین بار است تیمی را راهی لیگ برتر می‌کند و تجربه چندانی در این زمینه ندارد و با توجه به بودجه در نظر گرفته‌شده که برای مسابقات لیگ دسته اول بود، در این فصل با تغییرات جزئی در بودجه راهی لیگ برتر شده‌ایم.

هنگام پور ادامه داد: هزینه‌ها به‌شدت بالا رفته و انجام ۲۶ بازی در یک‌فصل کار را سخت کرده اما با این‌ وجود از بضاعت مالی در اختیارمان نهایت بهره را بردیم و امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد مسئولان شهرداری بندرعباس را بدهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف نخستمان بقا در لیگ برتر است، بیان کرد: نیم‌نگاهی به صعود به مرحله دوم مسابقات هم داریم و با توجه به شناختی که از نفراتمان دارم این هدف دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص شرایط سالن فجر جهت میزبانی از دیدارهای این تیم، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در این مدت همکاری بسیار مناسبی داشته و همواره در بحث در اختیار قرار گذاشتن سالن فجر از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند اما ازلحاظ سخت‌افزاری نیاز به تجهیز کردن سالن فجر داریم گرچه کف‌پوش این سالن مناسب مسابقات لیگ برتر است.

وی در پایان با بیان اینکه تا دوم آبان ماه اردوی پایانی تیم شهرداری بندرعباس در تهران ادامه دارد، تصریح کرد: از تمامی هواداران هرمزگانی می‌خواهم با حضور در سالن فجر و صبوری خود، پشتیبان بازیکنان شهرداری بندرعباس بوده تا در این فصل شاهد نتایج مناسبی باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنجشنبه نهم آبان ماه از ساعت ۱۶ در سالن فجر بندرعباس از همنام گرگانی خود میزبانی می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها