ساماندهی چادرنشینان حاشیه بندرخمیر



به گزارش صبح ساحل ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از ساماندهی چادرنشینان حاشیه شهر بندرخمیر به صورت اسکان موقت و تامین امکانات زیرساختی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: فرآیند ساماندهی و رفع مشکل چادرنشینان حاشیه شهر بندرخمیر طی نشستی با حضور دستگاه‌های متولی بررسی و پیگیری شد.

رضا مدرس افزود: جانمایی و تخصیص حداقل چهار هکتار اراضی به منظور ساماندهی چادرنشینان حاشیه شهر بندرخمیر به صورت اسکان موقت و تامین امکانات زیر ساختی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: باید بتوان امکانات اولیه را برای اسکان موقت چادرنشینان حاشیه شهر خمیر آماده کرد و پس از آن برای جابجایی و اسکان آنها اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: باید ابتدا از وضعیت آماری آن‌ها مانند تعداد خانوار، افراد باسواد، کودکان بازمانده از تحصیل و سایر مولفه‌های آماری مورد نیاز مطلع بود و پس از آن برای رفع مشکلات آنها اقدام کرد.

مدرس اضافه کرد: با توجه به کوچ نشین بودن افراد چادرنشین مستقر در منطقه، امکان این وجود دارد که آماری از وضعیت آن‌ها در سرشماری استان وجود نداشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها