ورود بازرسی کل هرمزگان به اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری های قشم



به گزارش صبح ساحل،این جلسه موضوع بررسی اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری های قشم، درگهان و سوزا پیرامون صدور پروانه ساختمانی و تشکیل کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها با حضور بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و تعدادی از بازرسان و همچنین معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و تعدادی از مدیران آن سازمان، معاون فرماندار قشم، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای قشم ،درگهان و سوزا برگزار شد.
بازرس کل استان هرمزگان در این جلسه گفت: در راستای سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان تمام کمبودها در کلیه مناطق مختلف استان مورد پایش دقیق قرار گرفت، در این سفر کار کارشناسی و عمیق تیمی قبل از حضور ایشان انجام پذیرفت، کمبودها، مشکلات، ایرادات و نقاط ضعف و قوت احصاء و بررسی شد و وضعیت دقیقی از استان به دست آمد.
رضا مختاری اظهار کرد: سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه در جزیره قشم دستاورد مناسبی داشت، مسائل و مشکلات موجود از قبل جمع بندی و خدمت ایشان ارائه شده و وی نیز پس از بازدید در سطح جزیره، تقاضاها و دغدغه های مردمی قابل توجهی نیز دریافت کرد که مورد رصد و در دست پیگیری است.
وی اظهار کرد: بنای ما بر این است که با هم افزایی و هم اندیشی در زمان قابل قبولی مشکلات پیش رو را سامان داده و حل کنیم چرا که اختلاف نظر و دیدگاه های کاری متفاوت نباید مانع خدمت رسانی و دلیلی برای متضرر بودن و سرگردانی مردم نجیب، خونگرم و صمیمی قشم باشد.
مختاری ادامه داد: لازم است که اختلاف دیدگاه ها و نظرات کارشناسی و تفاسیر مختلف و مبانی قانونی را در هر حوزه ای مطرح کنیم و چاره اندیشی و تعیین تکلیف نهایی شود .
بازرس کل استان هرمزگان تصریح کرد: با همت و حمیت همه مسئولین و مجموعه بازرسی کل استان مشکلات قابل رفع است و باید تمام ظرفیت های لازم در استان را به خدمت بگیریم تا مشکلات قشم جمع بندی و با سرعت بیشتر به سمت حل نهایی قدم بردارد .
مختاری با بیان اینکه در این موضوع باید در کنار هم باشیم و موضوع را حل کنیم، اضافه کرد: با اراده و خرد جمعی، مسائل و دغدغه های موجود قابل رفع است و اگر دلسوزانه در این مسیر قدم بگذاریم خروجی آن خدمت به مردم، آسایش و رفاه بیشتر مردم و در نتیجه حل شدن مشکلات و افزایش میزان رضایتمندی ایشان است.
بازرس کل استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: در پی تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر لزوم تعیین تکلیف و رفع اختلافات موجود فی ما بین سازمان منطقه آزادقشم و شهرداری های جزیره قشم به جهت وجود نارضایتی های عمومی از وضعیت موجود، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار بازرسی کل استان هرمزگان قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها