حمایت از صنوف تولیدی وخدماتی با تامین زمین و تسهیلات ارزان قیمت



به گزارش صبح ساحل ، عزیزالله کناری صبح امروز در نشست مشترک با رئیس اتاق اصناف مرکز استان و رئیس اتحادیه فرش دستباف و قالیشویی بندرعباس اظهار داشت: اهمیت واحدهای صنفی و ارتباط آنان با شهروندان ما را بر آن داشته تا در خصوص نظارت و بازرسی از روند فعالیت آنان تمرکز بیشتری ایجاد کنیم.  

وی در ادامه بر تسریع در ساماندهی واحدهای تصفیه آب بندرعباس تاکید کرد و افزود: واحدهای صنفی تهیه و توزیغ غذای آماده نیز باید مورد توجه ویژه واحدهای نظارتی بهداشتی و اصناف قرار گیرد.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: مصالح فروشی‌های فعال در این شهرستان با توجه به اهمیت و ارتباط مستقیم سلامت و امنیت جان و مال مردم با این صنف باید تهیه و توزیع مصالح ساختمانی استاندارد را در دستور کار خود قرار دهند.

کناری در ادامه با بیان اینکه در استان شاهد تولید فوم سقفی استاندارد هستیم گفت: متاسفانه برخی سودجویان در قالب پیمانکاران و یا حتی برخی فروشندگان مصالح ساختمانی اقدام به ورود کالای بی‌کیفیت و فاقد استاندارد از سایر استان‌ها به بندرعباس می‌کنند.

وی بر تداوم نظارت و بازرسی از  واحدهایی نظیر اغذیه و رستوران، مواد غذایی، میوه و تره، قالیشویی و ... تاکید کرد و افزود: واحدهای قالیشویی نیز بایستی موارد ایمنی و بهداشتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

کناری در ادامه با تشکر از رئیس اتحادیه و تیم نظارتی به لحاظ تسریع رفع ایرادات برخی واحدها ظرف ۲ روز کار عملیاتی گفت: اقدامات انجام شده و پیگیری اعضا در این بخش تحسین برانگیز است. 

فرماندار بندرعباس در ادامه از پیگیری و تصویب برنامه‌های حمایتی برای واحدهای قالیشویی این شهرستان خبرداد و افزود: تامین زمین و تسهیلات ارزان قیمت برای این واحدها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: هر واحد صنفی که به قوانین نظام صنفی و تذکرات ناظران بی‌توجهی کند با کمک اتاق اصناف از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها