تسهیل پاک‌سازی فهرست دنبال‌شوندگان، ابتکار جدید اینستاگرام



اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران در پاک‌سازی فهرست دنبال‌شوندگان خود کمک می‌کند.

 

به گزارش صبح ساحل، اگر شما هم از کاربران فعال شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید ممکن است طول فهرست دنبال‌شوندگان‌تان پس از مدتی به صدها یا هزاران نفر برسد. در نهایت فراموش خواهید کرد که چه کسانی را دنبال می‌کنید و احتمالا مطالب بیشتر این افراد نیز دیگر در صفحه فید حسابتان ظاهر نمی‌شوند. حال شبکه اجتماعی اینستاگرام به فکر آن افتاده تا به کاربران در پاک‌سازی حساب‌های کاربری خود کمک کند.

جین مانچون وانگ، از بلاگرهای شناخته شده عرصه تکنولوژی در توییت جدیدی افشا کرد که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که کار کاربران را در انتخاب گزینه‌های مناسب برای آنفالو کردن، راحت‌تر می‌کند. این قابلیت بر مبنای میزان تعاملی که با حساب‌های کاربری که دنبال می‌کنید، دارید و حساب‌هایی که در ۹۰ روز گذشته در صفحه فید شما به نمایش در نیامده‌اند، کار می‌کند.

در زمان حاضر محتوای فید اینستاگرام بر اساس الگوریتمی کار می‌کند که در آن مطالب به اشتراک گذاشته شده از حساب‌هایی که با آن‌ها بیشترین تعامل را دارید، در بالای صفحه به نمایش در می‌آید. این الگوریتم با این پیش‌فرض کار می‌کند که این حساب‌ها بیشترین اهمیت را برای شما دارند یا این که از دیدن مطالبی که آن‌ها به اشتراک می‌گذارند، لذت می‌برید.

این الزاما به معنای آن نیست که شما هیچ علاقه‌ای به دیگر حساب‌هایی که دنبال می‌کنید ندارید، اما شاید این حساب‌ها دیگر به اندازه قبل با نیازهای شما تطابق ندارند و زمان آن فرا رسیده است تا با آنفالو کردن آن‌ها فهرست دنبال‌شوندگان خود را پاک‌سازی کنید.

هنوز روشن نیست که این قابلیت جدید از چه زمانی به کاربران اینستاگرام ارائه خواهد شد اما به هر روی امکانی کاربردی برای آن دسته از کاربرانی است که در گذر زمان کنترل خود را بر روی فهرست دنبال‌شوندگان‌شان از دست داده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها