افتتاح دو پیست موتور سواری در بستک



به گزارش صبح ساحل ، در ششمین روز از هفته تربیت بدنی وورزش دو پیست استاندارد موتورسواری در بستک افتتاح و مورد بهره برداری بهره برداری قرارگرفت.
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: همزمان دو پیست موتورسواری در رده بزرگسالان و خردسالان ورزشکاران این رشته در بستک به صورت استاندارد در اختیار ورزشکاران این هیات قرار گرفت .
وی افزود :با ساخت این پیست ها شاهد موفقیت های ورزشکاران در سطح استان و کشور و همچنین بالاتر خواهیم بود و در راستای توسعه مجموعه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان برنامه های دیگری نیز در سال آتی خواهیم داشت .
امیاری همچنین بیان داشت : بستک دارای ظرفیت های خوبی در رشته موتورسواری می باشد که با ایجادپیست مناسب و استاندارد وبا شروع تمرینات مناسب شاهد پیشرفت روز افزون ورزشکاران این منطقه از استان خواهیم بود .
این دو پیست ،با حضور امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، حسینی قتالی فرماندار بستک ، زارع فرمانده سپاه شهرستان ، حسینی نژاد رئیس شورای روحانیت اهل سنت شهرستان ،ایرجی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان و همچنین دیگر مسئولین شهرستان بستک افتتاح و به بهره برداری رسید .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها