درخواست مهم معاون برنامه ريزي فرماندار لارستان از مديرعامل بانك تجارت كشور



به گزارش صبح ساحل ، معاون برنامه ريزي فرمانداري ويژه لارستان  خواستار انتشار اوراق مشارکت و یا مشارکت بانک تجارت در سرمایه گذاری پروژه های احداث آزاد راه جهرم-لارستان- بندرعباس و راه‌آهن جهرم –لارستان- بندرعباس شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مدیرعامل بانک تجارت کشور با معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان دیدار کرد. رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور به اتفاق شریفیان معاون مدیر عامل، اشرف نژاد عضو هیئت مدیره و حسینی مدیر عامل بانک تجارت استان فارس با احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

 در این جلسه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان ضمن تشریح وضعیت خاص شهرستان در سخنانی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم دیار جنوب استان و منطقه لارستان بزرگ با تحمل سختی و کار زیاد در کشورهای حوزه خلیج فارس، حاصل دسترنج خود را به کشور و شهرستان وارد کرده و در بانکها سپرده گزاری می کنند که انتظار است نظام بانکی نیز در جهت ارتقا زیرساخت ها و مشارکت در پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گام بردارد.

طاهری تاکید کرد: نقش محوری نظام بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی و شکل‌گیری فرایندهای اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست، از این رو انتظار است با اتخاذ تدابیر لازم و اجرای سیاست‌های مالی و پولی مناسب در این مقطع حساس کنونی اقدام نمایند.

 وی در ادامه سخنانش خواستار انتشار اوراق مشارکت و یا مشارکت بانک تجارت در سرمایه گذاری پروژه های احداث آزادراه جهرم-لارستان- بندرعباس و راه‌آهن جهرم –لارستان- بندرعباس، اعطای تسهیلات بانکی جهت رونق تولید و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی فعال شهرستان، ارائه تسهیلات مشاغل خانگی از محل اعتبارات در اختیار با توجه به حجم سپرده گذاری در شعب بانک تجارت منطقه لارستان و همچنین تامین نیرو و تجهیزات و ایجاد شعبه مستقل و جدید در شهرستان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها