جشنواره موسیقی سواحل جنوب ایران در کیش برگزار می شود



دومین جشنواره موسیقی کیش با عنوان " موسیقی سواحل جنوب ایران، خلیج فارس تا دریای عمان" از سی ام آبان تا یکم آذر در کیش برگزار می شود.

به گزارش صبح ساحل، این جشنواره  همزمان با هفته وحدت، با رویکرد موسیقی غنی و جذاب ایرانی و سواحل فارس تا دریای عمان با مشارکت برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

 سازمان منطقه آزاد روز دوشنبه در فراخوانی اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، تا 10 آبان می توانند، آثار خود برای این جشنواه ارسال و برای کسب اطلاعت بیشتر  به تارنمای جشنواره به نشانی  www.festival.kish.ir مراجعه کنند.

حمید هادی دبیر هنری دومین جشنواره موسیقی کیش هدف از برگزاری این جشنواره را پیوند مردم با موسیقی و فرهنگ اصیل جنوب کشور  ذکر کرد و افزود: جزیره کیش به عنوان یک پایلوت فرهنگی و هنری می تواند در برگزاری جشنواره های مختلف در زمینه گردشگری هنری و فرهنگی، خود را برای مردم ایران و سایر نقاط جهان بشناسانند.

وی افزود: موسیقی ایرانی بسیار غنی و پر محتوی است و با زندگی مردم آمیخته شده و هیچ گاه از خاطره تاریخی حذف نخواهد شد و بسیاری از اندیشمندان و پژوهشگران، مایلند موسیقی ایرانی را به شیوه های تبار شناسی و قوم شناسی اقوام مختلف ایرانی بر اساس تاریخ صحیح آن بررسی کنند.

 نخستین جشنواره موسیقی کیش با عنوان نغمه های داوودی در دی ماه سال گذشته برگزار شد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها