هرمزگان رفت و آمد ۹ میلیون وسیله نقلیه را به ثبت رساند



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،۲۵ درصد از کل این رفت و آمدها سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که مربوط به بندر شهیدرجایی به بندرعباس با ۱۶۸ هزار و ۳۷۵ وسیله نقلیه سنگین است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در مهرماه امسال محور بندرشهید رجایی به بندرعباس با ۶۴۷ هزار و ۵۹۷ رفت و آمد پرترددترین محور و سه راهی لاور- چهوو با ۲۱۲۶۵ تردد کم ترددترین محور بوده است.

یوسف عابدینی افزود: در مدت یادشده متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه‌های مواصلاتی استان هرمزگان معادل ۲۰۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

وی ادامه داد: بیش‌ترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجایی-بندرعباس با نرخ جریان رفت و آمد یکهزار و ۳۷ وسیله نقلیه در ساعت  و کم‌ترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۳۰ رفت و آمد مربوط به محور سه راهی سه راهی لاور- چهوو بوده است .

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، از مجموع کل رفت و آمدها ۱۳ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند.

عابدینی گفت: هم‌چنین در این مدت ۱۰ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیش‌ترین تخلف ثبت شده نیز مربوط به رعایت نکردن فاصله طولی مجاز مربوط به محور  بندرعباس- بندرشهید رجایی با ۱۳۲ هزار  و ۸۱۴ وسیله نقلیه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها