مشارکت همه‌جانبه خیرین در توسعه بیمارستان سیریک



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از سیریک، پیش از ظهر امروز جمعی از خیرین حوزه سلامت با حضور در بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک، از حمایت و مشارکت همه جانبه در راستای ارتقاء توسعه بیمارستان در زمینه توسعه فضای فیزیکی، خرید و تجهیز وسایل مورد نیاز بیمارستان این شهرستان خبر دادند.

صلاح الدین سفاری در حاشیه این بازدید مطرح کرد: در راستای بهبود خدمات درمانی و توسعه زیر ساخت‌ها، امکانات و تجهیزات بیمارستان این شهرستان نیازمند مشارکت هرچه بیشتر خیرین در این حوزه است.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک افزود: مشارکت خیرین حوزه سلامت می‌تواند نقش کلیدی و ارزنده‌ای در توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان ایفا کند.

وی ادامه داد: تاکنون با مشارکت خیرین همیشه همراه بخش سلامت شهرستان کارهای فاخری در بیمارستان انجام شده است که تداوم این همراهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بخش درمان شهرستان شود.

تنها بیمارستان سیریک نیازمند حمایت همه‌جانبه است
سفاری گفت: بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان نیازمند همراهی و حمایت همه‌جانبه است و حضور خیرین در کنار دولت می‌تواند به پیشرفت این بیمارستان سرعت دو چندان بخشد.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک ابراز داشت: بخش درمان شهرستان از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در جامعه است زیر ارتباط مستقیم با سلامتی شهروندان دارد و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی لزوم همبستگی و همراهی بیش از پیش دولت، ملت و حرکت بر مبنای فرامین مقام معظم رهبری را مهم دانست و بیان کرد: همراهی دولت و ملت موتور محرک پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف خواهد بود.

سفاری عنوان کرد: هدف‌گذاری منسجم برای شناخت نیازمندی‌های درمانی شهرستان سیریک و تامین اعتبارات توسط خیرین باید برنامه‌ریزی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها