سردار تنگسیری عنوان کرد؛

رصد و کنترل ناوهای آمریکایی توسط قایق های تندرو سپاه در خلیج فارس



فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوهای آمریکایی توسط قایق های تندرو سپاه پاسداران در خلیج فارس کنترل و رصد می شوند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از  خبرگزاری مهر، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری ظهر دوشنبه در مراسم گرامی داشت روز ۱۳ آبان بیان داشت: امروز دشمن حضور  مردم را در سراسر کشور بخصوص این نقطه مهم با مردمان ولایتمدار را رصد می کند.

وی افزود: خداوند منان در قرآن کریم به کرار تاکید داشته که در مقابل ظلم و ستم و زورگویی سکوت نکنید و ایستادگی داشته باشید، امروز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده و قد علم کرده تا جایی که ملت های منطقه و جهان بر این اقتدار و ایستادگی در مقابل آمریکا و استبداد غرب دست به تحسین و شگفتی وا داشته است.

وی گفت هر جا صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بلند می شود امریکا حضور پیدا می کند تا صدا را خفه کند، تاریخ کوتاه امریکا سراسر زورگوی و ستم و ظلم بوده از ظلم به سرخ پوستان الی ریختن بمب اتم بر سر مردم ژاپن و سوزاندن مردم ویتنام و حضور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی با عراق همه نشان از خوی وحشیگری و استبداد این کشور بود و در سه برهه از زمان ظلم های بزرگی را بر کشور ما روا داشته است.

به گفته سردار تنگسیری، حضور در عملیات کودتای سال ۳۲ و تبعید امام و کمک به عراق جهت راه اندازی جنگ ۸ ساله و جنگی که امریکا در مراحلی مستقیم وارد عمل می شد و سکو های نفتی و کشتی های ما را هدف قرار می داد  همه نشان از وحشی گری آمریکا دارد. ولی ما هم شش سیلی محکم به آمریکایی ها زده ایم هدف قراردادن ۳ کشتی و یک ناو، ۲ هلی کوپتر آپاچی از آن جمله آنها بودند که بیش از ۲۵ امریکایی به هلاکت رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی ها همواره در جهت ظلم به ملت ایران برآمدند و پس از انقلاب هم تحریم های ظالمانه تا به امروز ادامه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش هسته ای برای ساخت دارو و سایر حوزه ها مورد استفاده دانشمندان ایرانی قرار گرفته است. ببینید آمریکایی ها برای کسب دانش هسته ای توسط ایرانی ها چه صدای به راه انداخته اند ولی به لطف حضور و حمایت مردم و جوانان این مرز و بوم امروز در مقابل امریکا قد علم کرده ایم و ضمن کسب دانش روز و ساخت و تولید ادوات مورد نیاز علمی و نظامی به جایی رسیدایم که امروز کشتی ها و ناوهای امریکایی در رصد فرزندان کشور قرار گرفته اند و در صورت ورود به آبهای جمهوری اسلامی با اولین اخطار قایق های تندروی ما به زبان فارس اطاعت امر می کنند و صحنه را ترک می کنند ناوهای که بعضا ۱۰۰۰ برابر قایق های ما وسعت دارند.

سردار تنگسیری افزود: در قبل انقلاب کسی جرات نداشت که به امریکایی ها بگوید از این خیابان نگذرید امروز ما با اقتدار ایستادیم و اجازه نفس کشیدن به دشمن را نمی دهیم و این اقتدار با خون شهیدان و حمایت رهبری و حضور شما مردم در صحنه حاصل شده است. ما در اوایل جنگ ادوات و جنگ افزارهای امریکایی را که باز می کردیم نمی دانستیم که این موشک ها سطحی است یا هوایی چون مستشاران نظامی امریکا اجازه دانستن و فهمیدن را از نیروهای ما گرفته بودند.

وی گفت: دانش آموزان و جوانان و دانشجویان تاریخ را مرور بکنند استبداد امریکایی را مطالعه بکنند و بدانند که امریکا چه دشمنی با ملت های بیدار بخصوص ملت ایران داشته و امروز به این اقتدار کشور در همین آبهای نیلگون خلیج فارس ببالند و بر این اقتدار و قدرت فرزندان خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم این اقتدار و قدرت بماند باید ایستادگی داشته باشیم و تا پای جان بایستیم و ما در دریا ایستادایم ، وی گفت اگر میخواهیم موفق باشیم باید کسب دانش کنیم امروز در حوزه دانش تولید ملزومات و ادوات جنگی و نظامی ما قایق های موشک انداز را با سرعت ۶۲ الی۹۰ نات سرعت می سازیم و با ۳۲ دانشگاه معتبر در ارتباط هستیم و بروز بودن و کسب علم و فن آوری و کسب دانش پیشرفته را با ارتباط فی مابین دانشگاه ها و سپاه در تمام یگانها چه هوایی و دریایی و زمینی و لجستیک دنبال می کنیم.

سردار تنگسیری افزود طی ۱/۵ سال گذشته همواره با امریکایی در دریا درگیر بودایم و در این میان ۹ شهید بزرگوار را هم تقدیم کرده ایم ولی اجازه تجاوز و ورود به آبهای کشورمان را به هیچ وجه به آنها نداده ایم امروز هیچ کشتی و ناو امریکایی در نزدیکی آبهای ما حضور ندارد مگر در سواحل کشورهای حاشیه خلیج فارس.

وی گفت: امریکا به تعبیر ما مانند لنگر کشتی است که می خواهد کسانی که در مقابلش می ایستند را به لنگر ببند و غرق بکند ولی این خیال باطلی است برای امریکای ها که به گور خواهند برد.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها