معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

هرمزگان می تواند کانون جذب ورزشکاران حوزه ساحلی و آبی باشد



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان می تواند کانون جذب ورزشکاران حوزه ساحلی و آبی باشد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، سعید ناجی در جلسه هماهنگی مسابقات ملی جام خلیج فارس با حضور معاون توسعه ورزش های قهرمانی د حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، افزود: در کنار موقعیت ژئواستراتژیک در هرمزگان قابلیت‌ها و مواهب الهی طبیعی و انسانی بسیاری متمرکز شده و وجود دارد که هرمزگان را به یکی از ظرفیت های مهم کشور تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: قابلیتها و مواهب هرمزگان در تمامی حوزه ها مانند دفاعی، ارزشی و حتی هویت ملی هستند که می توان در این خصوص به جزایر خاص این استان اشاره کرد که همواره چشم طمع به آن دوخته شده و مورد بحث در محافل بین المللی بوده اند.

ناجی با اشاره به فعال سازی حرفه ای ورزش های ساحلی و آبی در جزایر استان، بیان کرد:  ورود فعال در حوزه های مختلف به ویژه برگزاری برنامه های ورزشی در جزایر استان، موجب تقویت هویت ملی و حفظ تمامیت ارضی در منطقه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پهن گسترده ساحلی در هرمزگان این ظرفیت وجود دارد که این استان به قطب و کانون جذب ورزشکاران در حوزه ورزشهای ساحلی و آبی تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه باید تا حد توان در راستای تحقق انتظارات مردم استان گام برداشت، افزود: مردم هرمزگان انتظاراتی از مجموعه دست اندرکاران و مدیران حوزه های مختلف اجرایی دارند که باید با توجه به ظرفیت های که در استان وجود دارد اقدامات در خور شان این مردم انجام شود.

وی تاکید کرد: هرمزگان در حوزه ورزشی نیز دارای قابلیت ها و ظرفیت های بیشمار انسانی و طبیعی است که باید بتوان علاوه بر شکوفای استعداد های استان آنها را در مسیر پیشرفت و قهرمانی هدایت کرد.

ناجی تاکید کرد: مردم مهربان و خونگرم هرمزگان یکی از ویژگی های خوب و برجسته استان هستند که باید زمینه ارائه خدمات مناسب در تمامی حوزه های مختلف برای آنها را فراهم کرد.

وی با اشاره توسعه گردشگری هرمزگان، گفت: توسعه گردشگری به عنوان یک هدف در هرمزگان مورد توجه بوده و هست که می توان با برگزاری مسابقات قهرمانی جام خلیج فارس در استان علاوه بر تقویت زیر ساخت های ورزشی، در مسیر توسعه گردشگری استان نیز گام های موثری برداشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها