حمایت نماینده ولی فقیه در هرمزگان از خبرنگار روشنگر



امام جمعه بندرعباس گفت:باید از "آقای حسنی"خبرنگار جوان صداوسیما که گزارش افشاگری فساد را تهیه کرده بود، قدردانی کرد.

به گزارش صبح ساحل به نقل  خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: افشاگری درباره مفاسد، بیانگر توجه به اصل نظارت همگانی در جامعه اسلامی است و نباید به بهانه تشویش اذهان عمومی، حرکت‌های مبارزه با فساد را سرکوب و خفه کرد.
وی گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز باید این موضوع را بررسی و به مردم اطلاع رسانی کنند.
امام جمعه بندرعباس افزود:باید از خبرنگاران افشاگر قدردانی شود و نباید جلوی این حرکت‌های خودجوش، مردمی و حزب الهی در صداو سیما و مطبوعات و رسانه‌های دیگر گرفته شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: این افشاگری‌ها موجب مصونیت بخشی به سرمایه‌های ملی می‌شود و می‌تواند به رونق تولید و کارخانجات کمک کند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان بر ادامه مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و افشاگری خبرنگاران تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در ادامه با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت یک امر الهی است که در همه دوره‌ها بویژه زمان حاضر به آن نیازمندیم.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: وحدت در جهان اسلام به معنای همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر و تاکید بر وجوه مشترکشان است.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به دشمنان مشترک جهان اسلام گفت: باید ظرفیت‌های مذاهب جهان اسلام برای مقابله با این دشمنان در کنار هم قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه استفاده از مشروبات الکلی است که قبح مصرف آن از بین رفته است و جامعه و خانواده را تهدید می‌کند.
امام جمعه بندرعباس گفت: در مبارزه با این آسیب اجتماعی همه افراد جامعه بویژه معلمان، رسانه ها، روحانیون، نخبگان جامعه و دولت مسئولند.
وی از رسانه‌ها بویژه صداوسیما خواست با تولید برنامه‌ها و بیان مضرات شرب خمر با این پدیده مقابله کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین خواستار برخورد دستگاه قضایی با این پدیده شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها