فرمانده سابق انتظامی هرمزگان:

اولین پرونده‌ ملی مبارزه با قاچاق از مبادی رسمی در هرمزگان کشف شد



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، سرتیپ عزیزاله ملکی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: ۵۲ ماه از حضور بنده در کنار مردم هرمزگان می‌گذرد و فراز و نشیب‌های زیادی را در این مدت تجربه کردم.

وی عنوان کرد: در هنگام انتصاب بنده چندین اولویت مطرح شد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق بود به همین جهت هرمزگان اولین استانی بود که پرونده‌های ملی مبارزه با قاچاق از مبادی رسمی را کشف کرد.

فرمانده سابق انتظامی هرمزگان فعالیت‌های انجام شده در حوزه ستاد و انتظامی را بسیار مناسب دانست و تصریح کرد: شاهد کاهش ۱۳ درصدی نیروهای ستادی در این مدت بوده‌ایم.

سردار ملکی ابراز داشت: در سال ۹۶ یک سرقت مسلحانه طلا فروشی داشتیم که طی هفت ساعت سارقین دستگیر شدند و اموال مردم به آن‌ها بازگردانده شد.

وی مطرح کرد: هرمزگان از نظر وقوع سرقت، رتبه ۲۷  را در میان استان‌های دیگر کشور دارد.

فرمانده سابق انتظامی هرمزگان بیان کرد: تمامی فرماندهان، هیات رئیسه و ریاست حفاظت سرکشی به مقرها را فراموش نکردند و بنده هر سال بالای ۲۰۰ بار مقرها را بازدید کردم.

سردار ملکی، سردار جعفری را یکی از فرماندهان نمونه کشور دانست و اظهار داشت: انتصاب شایسته سردار جعفری را به ایشان تبریک می‌گویم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها