صنایع هرمزگان به کمک کمیته امداد بشتابند



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،حجت الاسلام المسلمین محمد عبادی زاده روزچهارشنبه درآیین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکن به ایتام ونیازمندان استان افزود: اگر صنایع هرمزگان به کمک ایتام ونیازمندان بیایند، درکوتاه‌ترین زمان ممکن فقر وآمار جمعیتی کمیته امداد کاهش می‌یابد.

وی بیان داشت: هرمزگان جز پنج استان اول فقیر کشور است و به لحاظ بیکاری نیز آمار بالایی دارد که این زیبنده استانی با ظرفیت‌های فراوانی همچون داشتن صنایع بزرگ نیست.

 امام جمعه بندرعباس بااشاره به اینکه بیکاری بر جمعیت کمیته امداد میافزاید، گفت: می‌طلبد که صنایع سهمی را برای اشتغال خانواده‌های مددجویان اختصاص دهند و دراین راستا از استاندارهرمزگان، صنعت، معدن وتجارت و دیگر متولیان امر خواستاریم به این مشکل رسیدگی کنند.

 رسالت امداد بالابردن سطح رفاه مردم درگام دوم انقلاب

امام جمعه بندرعباس گفت: اکنون رسالت کمیته امداد مبارزه با فقر و محرومیت زدایی است اما در گام دوم انقلاب باید به سمت بالابردن سطح رفاه و خوداتکایی مردم باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین عبادی زاده گفت: اکنون درحال ایجاد یک تمدن بزرگ اسلامی درجهان هستیم که برای تحقق این امر ابتدا باید فقر را ریشه کن کرد.

وی بیان داشت: دغدغه رهبرمعظم انقلاب نیز تامین سفره مردم است که نهاد کمیته امداد اخیرا نهایت تلاش خود را برای رفع فقر در جامعه بکاربکرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها