اشتغالزایی برای ۷۰۰ هزار مددجو در کمیته امداد کشور صورت گرفته است



به گزارش صبح ساحل ، سید مرتضی بختیاری در همایش تجلیل از کارآفرینان حوزه کمیته امداد اظهار داشت: این جلسه نمایانگر این مسئله است که فعل توانستن در میان مددجویان کمیته امداد صرف شده است.

وی افزود: تلاش این است که افراد تحت پوشش کمیته امداد، توانمند شده و در عرصه جامعه ظاهر شوند، این جلسه بخشی از توانمندی های مجموعه امداد است.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: لقمه حلال از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند و یکی از رسالت های اصلی و مورد تاکید است.
وی ادامه داد: کارآفرینان مایه مباهات کشور هستند چرا که ظرفیت های خود را برای اشتغال و رونق تولید به کار گرفته اند و برای افزایش کارایی از جانب مسوولان و بانک های عامل نیز حمایت شدند.

بختیاری با اشاره به خوش حسابی کمیته امدادی ها در بانک های تصریح کرد: افتخار می کنیم کارآفرینانی که تحت حمایت کمیته امداد بوده اند، به لقمه حلال تاکید دارند و در سریعترین زمان ممکن اقساط بانکی تسهیلات دریافتی خود را پرداخت کرده اند.

وی ابراز داشت: بانک ها با کمیته امداد همکاری خوبی داشته اند و با اعطای تسهیلات مناسب روند اشتغال آفرینی در کشور را افزایش داده اند.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: "ما می توانیم" کلید واژه و رمز موفقیت انقلاب اسلامی است و این کلید واژه بودن در کنارهم و اتحاد موجب شده مشکلات زیادی در حوزه های مختلف کاهش یابد.

وی ادامه داد: اگر با پشتوانه در کنار هم بودن، استعدادها و ظرفیت ها به میدان بیایند می شود کارهای ناشدنی را انجام داد.

وی گفت: فلسفه وجودی کمیته امداد خادمی مددجویان است

در 23 سال گذشته تا پایان سال 97، حدود 700 هزار نفر به خاطر اشتغال افرینی از تحت حمایت خارج شده اند.

بختیاری تصریح کرد: برای این افراد سالانه 2500 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شد و با اشتغالزایی برای آنها توانسته ایم این رقم را صرفه جویی منیم، احیا شدند روی پای خود ایستادند، 90 درصد تسهیلات صفر شده و آن ده درصد اقساط هم پرداخت می کنند.

وی گفت: توانمند سازی با درآمد با ثبات و با حفظ کرامت انسانی در صدر برنامه های کمیته امداد و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: توانمندسازی مددجویان در حکم انتصاب بنده توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است و اولویت ما اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی برای رسیدن به هدف اصلی است.

وی ادامه داد: امسال در استان هرمزگان 7500 ایجاد شغل برنامه ریزی شده است و برای همین منظور اعتبار 220 میلیاردی در نظر گرفته شده است و هر کارآفرینی که برای 10 مددجو شغل ایجاد کند 500 میلیون تسهیلات دریافت می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها