حل مشکلات کشتی بندر خمیر



به گزارش صبح ساحل ، اين ديدار با حضور فرماندار ، شهردار و رئيس اداره ورزش و جوانان بندر خمير برگزار شد.
رئيس هيات كشتی هرمزگان گفت: در ماه گذشته كه به شهرستان بندر خمير سفر كرده بوديم مشكلات ورزش كشتی را بازگو كرديم و از مسئولين تقاضا داشتيم تا شرايط بهتری را برای ورزش كردن كشتی گيران فراهم سازند.


نوبانی گفت: برايم جالب بود كه مسئولين بندر خمير آنقدر پای كار هستند و ظرف مدت چند روز مشكلات و معضلات كشتی را برطرف کردند و به نیک انديشی مردان بلند همت اين شهر به زودی نتايج خوبی برای اين شهرستان رقم خواهد خورد.


فرماندار بندر خمير گفت: خوشبختانه ورزش کشتی در چند سال اخیر در شهرستان خمیر روند رو به رشدی داشته و شهرستان بندر خمیر در این رشته موفقیت های خوبی در استان و حتی کشور داشته و معمولاً کشتی‌گیران خوبی به مسابقات کشوری از شهرستان اعزام شده اند که زحمات مسوولان ورزش کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرستان در این راستا قابل تقدیر است.


شهردار بندر خمير نيز گفت: ما برای جوانان هر كاری انجام بدهيم كم است و بايد به گونه ای عمل كنيم تا تمامی جوانان به سمت و سوی ورزش حركت كنند و فراهم شدن زير ساخت های ورزش بر عهده ما مسئولين است اين حداقل ترين كاری است كه بايد انجام دهيم و باعث ترويج روحيه ورزشكاري بين جوانان باشيم مخصوصا ورزش كشتي كه ورزش اول كشور هست و خيلي از اهميت بالايي برخوردار است.
در پايان مهدی نوبانی از زحمات مسئولين شهرستان بندر خمير بصورت ويژه قدردانی كرد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها