تشکیل جلسه هم اندیشی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس



به گزارش صبح ساحل ، نخستین جلسه هم اندیشی هیات فوتبال در حالی برگزار شد که هومن رفیعی بندری به عنوان سرپرست جدید هیات در این نشست حضور داشت.
در ابتدای جلسه هومن رفیعی بندری به سخنرانی درباره فراهم شدن زمینه های ورزشی برای تمام جوانان به خصوص فوتبال در رده های سنی مختلف در شهرستان پرداخت.
وی همچنین بر تلاش مدیران باشگاه ها ، مربیان و متولیان ورزشی در رشته های مختلف علی الخصوص فوتبال بر اساس برنامه محوری و ترسیم چشم انداز آینده ورزشی تأکید کرد.
رفیعی بندری با بیان داشتن ظرفیت های بزرگ از جوانان مستعد و فعال، نسبت به بالا بردن کمی و کیفی مسابقات و کشف استعداد های این رشته ورزشی تاکید کرد.
وی هدف از تشکیل این جلسه بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات باشگاه ها بود که تعدادی از باشگاه های فوتبال بندرعباس در آن حضور داشتند.
از آنجایی که لیگ فوتبال شهرستان بندرعباس از اواسط آذر ماه سال جاری آغاز می شود، تیم هایی که تمایل به شرکت در این دوره از مسابقات را دارند، آمادگی خود را اعلام کنند.
از سوی باشگاهایی که امکان حضور در این نشست را نداشتند می توانند با مراجعه به هیات فوتبال شهرستان اطلاعات تیم و آمادگی خود را برای شرکت در لیگ فوتبال اعلام کنند. رفیعی بندری در پایان از معرفی اعضای کمیته های هیات فوتبال بندرعباس در روزهای آینده خبر داد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها