شناسایی و دستگیری عاملان قتل مردی ۴۸ ساله در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل ، سردار "غلامرضا جعفری" در گفتگویی خبری عنوان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل فردی 48 ساله در داخل خودروي سواري لکسوس در ورودي روستاي "کهورکلاغي" از توابع بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکيپي از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پلیس آگاهی به همراه کارشناسان بررسي صحنه جرم ، کليه اقدامات قانوني درجهت نمونه برداري و اثر برداري از خودرو و جسد مرحوم انجام و اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات ميداني کارآگاهان درجهت کشف قتل و شناسايي عامل يا عاملان وقوع قتل در دستور کار قرارگرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: درفاصله زماني کمتر از 72 ساعت 2نفر از عاملان قتل به همراه همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شناسايي و پس از انجام تعقيب ومراقبت در يک عمليات منسجم وغافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

سردار جعفری گفت: در تحقيقات بعمل آمده مباشر در قتل به بزه ارتکابي اقرار و معترف شد که يک کارگر ساختماني بوده و براي فردي به نام "ح ی" به مدت ده سال کار ساختماني انجام مي دهد وچون وی به متهم وعده وجه نقد و پست سرکارگري داد به وي کمک کرده و با اسلحه کلت کمري در حالي که مقتول در داخل خودرو خواب بوده يک تير به سر مقتول شليک کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته متهم دیگر پرونده نيز در اعترافات خود معترف شد که با مقتول از قبل اختلافاتي داشته وچون او يکبار قصد جان وی را کرده تصميم به قتل وي گرفته وچون همسرش با وي اختلاف داشت اين موضوع را به او اعلام کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها