لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شهرداری چهارمین شکست خود را تجربه کرد



در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس   در سالن فجر  بندرعباس  به مصاف تیم آویژه صنعت مشهد رفت. 

 

شهرداری بندرعباس که از سه بازی قبل خودش موفق نشده بود نتیجه دلخواه را کسب کند در این بازی به مصاف تیم آویژه صنعت مشهدی رفت که از سه بازی قبل خود دو باخت و یک برد در کارنامه داشت و با 4 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفته بود.‌

 

در کوارتر اول علیرغم اینکه بازی خوبی نسبت به بازی های گذشته خود به نمایش گذاشت ۱۷ بر ۱۳ مغلوب شد.

 

در کوارتر دوم و پایانی نیمه نخست شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری بندرعباس با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی والبته پرتاب های سه امتیازی بازی را با نتیجه ۳۲ - ۳۲ به پایان بردند.

 

در کوارتر سوم شهرداری بازی خوب کوارتر اول و دوم 

 

خود را انجام نداد و بازیکنان خارجی این تیم اصلا عملکرد راضی کننده ای نداشتند. در این کوارتر ۴۹ بر ۳۹ به سود تیم مشهدی به پایان رسید سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس تنها ۷ امتیاز کسب کردند.

 

در کوارتر چهارم و پایانی این بازی شهرداری بر خلاف کوارتر سوم بهتر بازی کرد و شانس این را داشت تا نخستین پیروزی را به دست بیاورد اما روی اشتباهات داوری و اشتباهات چند بازیکن خود در پایان با یک اختلاف و با نتیجه ۵۸ بر ۵۷ بازی را واگذار کرد تا چهارمین شکست خود را تجربه کند. 

 

شاگردان رضا هنگام پور که نخستین تجربه حضور در لیگ برتر را دارند پشت سر می‌گذارند در هفته اول در خانه  با نتیجه ۵۶ بر ۷۲ به شهرداری گرگان باختند. این تیم در بازی دوم که بازهم در خانه بود بازی را با نتیجه ۶۳ بر۵۸ به   تیم پالایش نفت آبادان واگذار کرد.

 

در سومین هفته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس در تهران  با نتیجه  74 بر 55  مقابل نیروی زمینی شکست خورد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها