مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس:

اولویت‌های درمانی هرمزگان را مورد ارزیابی قرار دادیم



مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: به جهت شروع فعالیت‌های این مجمع در ابتدا اولویت‌های درمانی استان هرمزگان در زمینهٔ تجهیزات و رفاهی بیماران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بشهاب‌الدین کلانتری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حساب‌های مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افتتاح شده است، گفت: مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی با هدف ارتقای خدمات درمانی و تأمین نیازهای تجهیزاتی و رفاهی بیماران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه به جهت شروع فعالیت‌های این مجمع در ابتدا اولویت‌های درمانی استان هرمزگان درزمینهٔ تجهیزات و رفاهی بیماران مورد ارزیابی قرار گرفته است، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های مورد ارزیابی اولیه نیاز به ساخت و تجهیز همراه سرا برای بیماران است.

مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزود: با توجه به  تجمیع خدمات بهداشتی و درمانی در مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و دولتی بودن آن تعداد  زیادی از بیماران برای درمان از اطراف استان به این مجتمع مراجعه می‌کنند که به دلیل عدم توان مالی  همراهان این بیماران مجبورند در محوطه بیمارستان و با شرایط نامناسب و در گرمای طاقت‌فرسای این شهر اسکان گزینند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز با بیان اینکه هدف این مجمع دسترسی به خدمات و تسهیل روند دریافت خدمت و رفاه عمومی بیماران و همراهان آنان است، اظهار کرد: بدین منظور ساخت و تجهیز همراه سرا در مکانی نزدیک به بیمارستان در دستور کار این مجمع قرار گرفته است.

علی رئوفی با اشاره به اینکه لیست نیازمندی‌های درمانی شهر بندرعباس تهیه و بر اساس اولویت برای آن‌ها برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: خیرینی که تمایل به خدمت در عرصه بهداشت و سلامت دارند می‌توانند به آدرس مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی واقع در طبقه اول ساختمان امید مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: حساب‌های مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شامل بانک رفاه  شعبه شهید محمدی به شماره‌حساب ۲۷۷۶۷۹۶۴۳ و شماره کارت مجازی ۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۰۷-۷۳۲۸، بانک صادرات شعبه آزادگان به شماره‌حساب ۰۱-۱۳۴۶۲۶۰۰-۰۰-۷ و کارت مجازی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۳۴۳۳۹۴، بانک ملت شعبه آزادگان به شماره‌حساب ۸۷۴۸۹۵۲۶۶۱ و کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۷۲۶۵۴۴۱، بانک رسالت به شماره‌حساب ۱۰-۷۵۴۵۱۹۲-۱ و کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۴۲۷۲۷ است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها