اروند سورو عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی شد



سومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی یادواره مرحوم عباس استوانه با قهرمانی تیم اروند سورو به پایان رسید.
سومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی یادواره مرحوم عباس استوانه با حضور هفت تیم از سوی کمیته فوتبال ساحلی هرمزگان در دوگروه برگزار شد.
در گروه اول تیم های طوفان طاهروئیه سیریک ، کیمیا جاسک ، دریادلان جنوب ، شهدای برتمب ودر گروه دوم تیم های خواجه عطاء ، اروند سورو ،بندر شهیدرجایی با هم به رقابت پرداختند.


به گزارش صبح ساحل، در پایان بازی های دور مقدماتی از گروه اول تیم های طوفان طاهروئیه سیریک و کیمیا جاسک و از گروه دوم تیم های خواجه عطاء و اروند سور به نیمه نهایی صعود کردند . در بازی های دور نیمه نهایی اروند سور با نتیجه شش بر پنج تیم طوفان سیریک و خواجه عطاء با نتیجه چهار بر سه تیم کیمیا جاسک را شکست دادند تا این دو تیم به فینال مسابقات راه یابند.


طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات تیم های جاسک و سیریک مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
در فینال مسابقات در یک بازی نزدیک و در وقت قانونی و اضافه دو تیم خواجه عطاء و اروند سه سه مساوی شدند و در ضربات پنالتی تیم اروند سورو موفق به پیروزی شد. در این مسابقات 86 گل به ثمر رسید. در پایان وحید وحیدی از تیم خواجه عطاء به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد.
عنوان بهترین بازیکن به رضا امیری از خواجه عطاء رسید و علی میرزایی از تیم خواجه عطاء با ۸ گل زده آقای گل شد. جام اخلاق هم به تیم بندر شهیدرجایی رسید.


قضاوت این دوره از مسابقات برعهده حسین معصومی، آیدین میرزاده، مجید ابراهیم زاده افشار بود و مسوولیت برگزاری بازی ها را مهدی جعفری بر عهده داشت. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسوولان انجام شد واز پدر مرحوم عباس استوانه تقدیر و جام ها و جوایز نقدی به تیم ها اهدا شد.
در این مسابقات به تیم اول مبلغ پنج میلیون تومان، تیم دوم چهار میلیون و تیم های مشترک سوم هر کدام مبلغ یک ونیم میلیون تومان همچنین به آقای گل ، بهترین بازیکن و بهترین دروازبان هر نفر پانصد هزار تومان اهداء‌ شد. برای تیم قهرمان اروند سورو احمد آئین ،مرتضی کلانترزاده،فرشاد عبدالهی،فاروق درا،فاروق پسنده،پوریا سورویی،احسان درا،منصور پوربندری،معین جمادی پور،عبدالقادر خوران و عقیل پوربندری با سرمربیگری محمد طیب درا، مربی عبدالمجید آرایش ، سرپرست عبداله همایونی فرد و مدیر پشتیبانی عارف درا در این مسابقات بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها