اختصاص 3/4 درصد تسهیلات اشتغال روستایی به هرمزگان



به گزارش صبح ساحل،به نقل از فارس،هادی ابراهیمی عصر امروز در دوازدهمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که به ریاست استاندار و با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: ۴۰۸ میلیارد تومان وام بانکی در قالب طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از زمان اجرای این طرح به استان ابلاغ شده است.


وی افزود: از مجموع این تسهیلات، تاکنون بیش از ۳۰۶ میلیارد آن به یکهزار و ۸۳۰ طرح با رسته های اولویت دار از جمله بخش گلخانه، شیلات و آبزی پروری با پیش بینی اشتغال بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ پرداخت شده که در مجموع ۷۵ درصد از تسهیلات پرداخت شده است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه ابراز داشت بیشترین طرح‌های منعقد شده مربوط به شهرستان‌های بندرعباس، رودان و حاجی آباد است و بیشترین میزان پرداختی نیز در شهرستان‌های حاجی آباد، بندرعباس و رودان بوده است.


ابراهیمی با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در استان گفت: جذب کامل این تسهیلات می‌تواند نقش بسزایی در بهبود تولید و اشتغال استان داشته باشد و در همین راستا نیز کمیته‌های نظارت با بررسی دقیق و بازدیدهای دوره ای بر اجرای صحیح طرح‌ها، نظارت می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها