"بازگشت" نمایش منتخب قشم در جشنواره تئاتر فجر



به گزارش صبح ساحل ، ششمین جشنواره تئاتر فجر قشم پنجشنه سی ام آبان و جمعه اول آذر ماه در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با بررسی آثار برتر به کار خود پایان داد.

براساس آرای هیات داوران، در بخش کارگردانی، راضیه بهادری، کارگردان نمایش «بازگشت» مقام نخست را از آن خود کرد و مقام دوم به صورت مشترک به آقایان ابوطالب احدی و کمیل جعفری کارگردانان نمایش های سیاه به رنگ دریا و زخم ماهی ها در قاب شور و مقام سوم نیز به آقای امید الماسی نیا، کارگردان نمایش اشکن رسید.

گیتی قاسمی، سارا توکلی و رضا جوشعار، داوری این دوره از جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم را برعهده داشتند.

ابوطالب احدی به عنوان بهترین بازیگر مرد و عادل گلستانی برای بازی در نمایش «زخم ماهی ها در قاب شور» به مقام دوم و آقای جهانگیر ایرانی و علی حاجی میری به طور مشترک به عنوان مقام سوم این دوره از جشنواره تئاتر قشم معرفی شدند.

هیات داوران مقام نخست بازیگر زن را به راضیه بهادری برای نمایش بازگشت اهدا کردند و فریبا عجم قشمی و پریا نظری برای بازی در نمایش های سیاه به رنگ دریا و اشکن به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند و مریم خادمی و مائده فرخی نژاد نیز به صورت مشترک به عنوان سومی دست یافتند.

در بخش موسیقی هم حسن ذاکری برای نمایش "زخم ماهی ها در قاب شور" اول شد و مجید جعفری آهنگساز نمایش سیاه به رنگ دریا به مقام دوم رسید.

هیات داوران همچنین در بخش طراحی صحنه، مسلم عباس صیادی، حسن بشارتی و امید الماسی نیا را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند.

در بخش طراحی لباس از مریم صادقی بهمنی برای نمایش سیاه به رنگ دریا و در بخش گریم هم از منصور وحدانی برای نمایش بازگشت تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها