آموزش کارآفرینی به دبیران پژوهش سراهای هرمزگان رسید



به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش گفت: آموزش های کارآفرینی در قالب ۲ دوره ضمن خدمت در شرق هرمزگان به میزبانی جاسک و غرب به میزبانی خمیر برگزار شد.
محمد قویدل یکشنبه شب در حاشیه برگزاری آموزش های کارآفرینی به دبیران پژوهش سراهای دانش آموزی هرمزگان افزود: دوره های ضمن خدمت مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تاکید بر آگاهی بخشی و مجهز شدن فرهنگیان با علم روز جامعه دارد، است.
وی بیان داشت: آموزش های ارائه شده با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی درجامعه، ایجاد خلاقیت ونوآوری در کسب وکار، آشنایی دبیران با مبانی کارآفرینی وخلاقیت و همچنین انتقال این آموزه ها به کلاس درس و دانش آموزان برگزارشد.
این مسوول اظهارداشت: کارآفرینی فعالیتی هدفمند برپایه نوآوری درمدیریت کسب‌وکار است که جامعه نیازمند به آگاهی در این زمینه می باشد
قویدل بیان داشت: باتوجه به ظرفیت های موجود دراستان هرمزگان، برگزاری این کارگاه‌های آموزشی خلاقیت پرور و نیز ایجاد فضای مناسب برای آشنایی بیشتر دبیران شاغل در پژوهش سراها با مفاهیم و اصول کارآفرینی می‌تواند بسیار راهگشای مسائل امروز جامعه ما باشد.

۲۲ منطقه آموزشی استان هرمزگان دارای پژوهش‌سرای دانش آموزی هستند.

هم اکنون هرمزگان دارای ۹ آزمایشگاه نانوی فعال دانش آموزی است که با احداث وبهره برداری از آزمایشگاه‌های قشم و بستک که در سال‌جاری عملیات آن آغاز شده به ۱۱ مرکز می‌رسد.

درحال حاضر شهرستان‌های رودان، بندرلنگه، سیریک، میناب، ناحیه یک و ناحیه دو بندرعباس، جاسک، بندرخمیر و پارسیان دارای آزمایشگاه نانوی دانش آموزی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها