۱۵۰۰ تاکسی و اتوبوس شهری سفیر کنگره ملی شهدای هرمزگان



به گزارش صبح ساحل،« سعید حسینی‌پور »، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که درباره جایگاه شهیدان فرمودند:«هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است»، گفت: ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جزء وظایف همه ملت بوده که باید در همه حوزه‌ها به آن پرداخته شود.


وی در خصوص تبلیغات شهری پیرامون این کنگره، خاطرنشان کرد: نصب پوستر، استیکر و بنر بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف اعلام برگزاری کنگره ملی 1500شهید استان در بندرعباس انجام شده است.


حسینی‌پور افزود: تمامی 1500 خودروی ساماندهی شده، تاکسی‌های خطی و همچنین اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به نصب تبلیغات این کنگره کرده‌اند.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان از یک تا پنجم دی‌ماه سال جاری، اظهار کرد: برگزاری این کنگره یک رویداد فرهنگی برای هرمزگان است که باید با کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی خوب تلاش کنیم تا تمامی اقشار جامعه و شهر از این رویداد بهره‌مند شوند.


وی در پایان بیان کرد: تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به دلیل تردد در تمام نقاط شهر می‌توانند در تبلیغ و شناساندن این مهم در بین مردم نقش بسزایی داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها