با حضور مسوولین انجام شد:

افتتاح رسمی کانون استعدادیابى بسکتبال در بندرخمیر



کانون استعدادیابى و آموزش مهارت‌هاى بسکتبال در بندرخمیر با حضور فرماندار بندر خمیر و جمعی از مسوولان به طور رسمی آغاز به کار کرد.
به گزارش صبح ساحل، این آکادمی زیر نظر هیات بسکتبال است ومسولیت فنی این آکادمی برعهده حسین آچنگان یکی از مربیان باتجربه این رشته می باشد و قرار است تیمی از میان نونهالان تحت عنوان هیات بسکتبال در مسابقات مختلف شرکت کند.
فرماندارخمیر در آیین افتتاح این کانون اظهار داشت : در وهله اول جا دارد افتتاح این کانون بسکتبال را به تمام مردم شهرستان تبریک بگویم.
وی ادامه داد: منطقه جنوب ایران از استعدادهای بی شماری در زمینه ورزش های استقامتی بالاخص بسکتبال برخوردار است و بندرخمیر نیز مناطق استعدادهای خوبی در رشته بسکتبال دارد که امیدوارم با حضور رییس جدید هیات بسکتبال که تجربه خوبی در این رشته دارد بتواند این رشته در استان صاحب عنوان کند.
محمد سرودی رئیس هیات بسکتبال بندر خمیر نیز در این آیین اظهار کرد:امیدوارم با کمک مربیانی که در این کانون حضور دارند،این راه را ادامه دهیم و با حمایت مردم خوب شهرستان بندر خمیر، بتوانیم گامی در جهت رشد بسکتبال این شهرستان برداریم.
وی در ادامه با بیان این که این کانون قرار است در تمام طول سال دایر باشد و فقط مختص یک فصل نیست،عنوان کرد:امیدوارم این راه را با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهیم تا در آینده ای نزدیک چند بازیکن خوب در سطح استان و یا حتی کشور معرفی کنیم.
قابل ذکر است : بسکتبال شهرستان بندر خمیر به تازگی صاحب رئیس جدید خود به نام محمد سرودی شده است و در این سال‌ها هیات بسکتبال در شهرستان بندر خمیر نبوده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها