فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد؛

فضای مجازی بهترین محیط برای زدن مشت بر دهان یاوه گویان است



سالاری با بیان اینکه فضای مجازی بهترین محیط برای زدن مشت بر دهان یاوه گویان است، گفت: کسی که امروز در فضای مجازی نقش آفرینی می کند، اجر و پاداش آنان کمتر از مدافعان وطنی که به عنوان نیروی نظامی در عرصه دفاعی خدمت می کنند نیست.
سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه بازدید از بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان مجازی هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جامعه کنونی فضای مجازی، یک فضای حقیقی به شمار می رود، اظهار کرد: این فضا بهترین محیط برای زدن مشت بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی این مرز و بوم منابع عظیم دین و شریعت را در اختیار دارند، گفت: موضوعات ناب و بکر برای انتشار در اختیار ما قرار دارد؛ می توانیم با این محتوای پر معنا به جنگ فرهنگی و عقیده ای دشمن برویم.
سالاری با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان عنوان کرد: قطعا برگزاری چنین رویدادهای عظیم در قالب یک حرکت دسته جمعی تمرینی در مقابل تهدیدات دشمنان در جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه این رویداد فرصتی برای شناسایی جوانان توانمند و متخصص هم تراز انقلاب اسلامی است، بیان کرد: این رویداد بی نظیر زمینه ای برای کشف استعدادهای جوانان انقلابی به شمار می رود و نقاط قوت و ضعف  آنان در زمینه دیجیتال سنجیده می شود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: کسی که امروز در فضای مجازی نقش آفرینی می کند اجر و پاداش آنان کمتر از مدافعان وطنی که به عنوان نیروی نظامی در عرصه دفاعی خدمت می کنند نیست؛ بلکه امروز نقش فعالان مجازی در عرصه تهاجم و جنگ روانی دشمن بیشتر است.
سالاری با اشاره به ضرورت ورود جوانان انقلابی در فضای تولید دیجیتال خاطر نشان کرد: امیدواریم این رویداد آغازی برای تولید محتوای هم تراز با انقلاب اسلامی بیش از پیش باشد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها