یک هزار و 300 تخت به بیمارستان های استان اضافه می شود



رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر تامین یک هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی را در دست انجام داریم که کار بسیار بزرگی است.

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین فرشیدی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مرحله اول بیمارستان شهید محمدیهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سالهای اخیر گام های بسیار خوبی در جهت رشد و ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در هرمزگان برداشته شده اما هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم.

وی ادامه داد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب، بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی بندرعباس با مشارکت خیران، بیمارستان شریعتی بندرعباس با ۱۳۰ تختخواب و چندین پروژه توسعه بیمارستانی در سطح هرمزگان بخشی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی استان با مشارکت استانداری، خیران و همکاری نمایندگان مردم در مجلس است.

فرشیدی بیان داشت: در دهه فجر امسال راه اندازی و افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای بندرلنگه را خواهیم داشت که به نوبه خود کاری بزرگ و خدمتی ماندگار برای مردم این منطقه خواهد بود.

استان هرمزگان دارای ۱۷ بیمارستان دولتی با یک هزار و ۱۵۰ تخت فعال است که طبق گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، این استان با کمبود یک هزار تخت بیمارستانی مواجه است.

در حال حاضر ۱۶ مرکز تخصصی شامل کلینیک های تخصصی از جمله کلینیک های پوست، چشم و دندانپزشکی در سطح استان هرمزگان فعالیت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها