حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب هرمزگان



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در بالاترین حد هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها قرار دارد.

رضا کمالی زرکانی با تاکید بر برگزاری هم زمان هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، افزود: این اقدام نشانگر هم افزایی فعالیت ها و استفاده حداکثری از ظرفیت هاست.

وی تصریح کرد: از مجموع ۵۰۰ غرفه نمایشگاه ۴۴۰ غرفه متعلق به نمایشگاه کتاب ، ۳۰ غرفه متعلق به ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات و ۳۰ غرفه نیز به رسانه های دیجیتال اختصاص دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: برگزاری هم زمان این سه نمایشگاه باعث تقویت همه مجموعه خواهد شد و از طرف دیگر تمام نیازها و سلایق فرهنگی مردم را جوابگو خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ۱۲ الی ۱۸ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهان بار به صورت صبح و عصر برگزار می شود.

کمالی زرکانی عنوان کرد: به جهت بهره مندی اقشار کم درآمد و همچنین جامعه دانشگاهی و دانش آموزی از نمایشگاه کتاب هرمزگان، تمامی کتاب ها با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می شود.

وی ادامه داد: مکانیزم بهره مندی از تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب اینگونه است که ۲۰ درصد آن از طریق خرید بن کارت و ۱۰ درصد نیز توسط ناشران در هنگام خرید کتاب ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: انتخاب ناشران به گونه ای صورت گرفته است که پاسخگوی تمام سلایق و دیدگاه ها باشد و معتبرترین ناشران حوزه کودک و نوجوان، دانشگاهی، علمی، سرگرمی، تاریخ و ادیان، ادبیات، جغرافیا، دینی و قرآنی، روانشناسی و... در هفدهمین نمایشگاه هرمزگان حضور خواهند داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها