برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شدند



برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی و تقدیر شدند.

این جشنواره توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۶ موضوع شامل شعر دفاع مقدس، شعر انقلاب اسلامی، شعر عاشورا، شعر جبهه مقاومت، شعر شهدای مدافع حرم و شعر شهادت شهید حاج قاسم سیلمانی و هفت استان ساحلی کشور شامل گیلان، مازندران، گلستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان برگزار شد.

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر برگزارکننده جشنواره شعر انقلاب اسلامی گفت: فراخوان این جشنواره در مهر امسال اعلام شد و ارسال اثر برای همه افراد جامعه آزاد بود.

ناوسالار پاسدار غلامحسین داستان ادامه داد: افزون‌بر ۸۰۰ اثر تا ۱۰ بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره شعر انقلاب اسلامی رسید که چهار داور کشوری آنها را داوری کردند.

در بخش شعر دفاع مقدس «قاسم بای» از گلستان، «ابراهیم آرمات» از هرمزگان و «رویا افری» از خوزستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و «ندبه محمدی» از گلستان هم مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش شعر انقلاب اسلامی «ایرج انصاری فرد»، «غلام امینی» و «مرضیه روشناس» از هرمزگان به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش شعر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  «راضیه حیدری»، «فاطمه رحمانی» و «زهرا گنجعلی» از هرمزگان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش شعر عاشورایی «حمیده کریمی» از هرمزگان و «حیدر منصوری» از بوشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش شعر خلیج فارس «زینب احمدی»، «اَطهر قوامی» و «یاسمن عباسی» به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و مجتبی صفدری از گیلان هم قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش شعر مدافعان حرم «مهدی ناصریان» و «محمد دهقانی» از هرمزگان رتبه‌های اول و دوم را از آن خود ساختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها