تلاش نیروهای امدادی برای نجات پنج مسافر گرفتار در جاده اسالم - خلخال



راهداران و نیروهای امدادی خلخال در تلاش برای نجات پنج مسافری هستند که از چند روز پیش در یک قهوه‌خانه بین راهی در گردنه کرمان جاده اسالم - خلخال (حوزه استحفاظی گیلان) در محاصره برف و کولاک قرار دارند.

به گزارش صبح ساحل، علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل چهارشنبه شب گفت: به علت شدت کولاک و وجود برف سنگین،  بولدوزر اعزامی از گردنه الماس موفق به رسیدن به  این مکان نشد ولی

تلاش می کنیم به هر نحو ممکن این افراد را نجات دهیم .

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز گفت:  راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خلخال به هر طریق ممکن نسبت به نجات  این افراد باید اقدام کند.

یک فروند هلی کوپتر عصر امروز تلاش کرد تا مواد غذایی و دیگر ملزومات به این افراد برساند اما به خاطر کولاک شدید و نبود دید کافی موفق به این کار نشد.

گفته می‌شود ، این افراد  که سرنشین یک خودرو بوده و بر اثر کولاک و بارش برف سنگین در این قهوه‌خانه محصور شده‌اند با کمبود مواد غذایی مواجه هستند.

هم اکنون جلسه  ستاد بحران شهرستان خلخال با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در فرمانداری تشکیل جلسه داده و مشغول بررسی وضعیت پیش آمده ناشی از بارش برف سنگین در این شهرستان از جمله وضعیت مسافران گرفتار در جاده خلخال - اسالم می‌باشد.

جاده خلخال - اسالم  با شروع بارش برف از یکشنبه شب گذشته مسدود می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها