حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی؛

افزایش خانه های تیمی و رشد تن فروشی در هرمزگان



دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان خواستار توجه جدی به مسائل اخلاقی شد و گفت: برخی از جزایر و شهرهای استان تبدیل به محل استقرار خانه‌های تیمی شده است.

به گزارش صبح ساحل، حجت السلام و المسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ، به تشریح منکراتی که گریبانگیر شهر بندرعباس شده اند، پرداخت و گفت:  قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر و تولید مشروبات الکلی از منکرات استان هرمزگان هستند و همین موضوع زنگ خطری برای جوانان خطه جنوب کشور به صدا در آورده است.

ذبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به اینکه این مهاجرت پذیری، پای مسائل اخلاقی را به میان می کشاند، خاطر نشان کرد:  خانه های تیمی بسیاری در بندرعباس و جزایر حومه اش تشکیل شده و متشکل از دختران جوان مهاجر یا دانشجویانی است که برای تحصیل به اینجا عزیمت کرده اند، اما ناخواسته به دام افراد سودجو افتاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی با ابراز تاسف از اینکه دختران به دام باند های مفسد اخلاقی افتاده اند، افزود: افراد سود جو از فیلم و عکس های دختران به دام افتاده نهایت سو استفاده را می کنند  و این دختران دیگر نمی‌توانند به خاطر حفظ آبروی خود این باندها را رها کنند.

وی با اشاره به افزایش تن فروشی در جامعه و این که این موضوع در جامعه بیداد می کند، تصریح کرد: افزایش پدیده تن‌فروشی دختران و زنان آواره و نیمه آواره در جای جای ایران به‌ویژه در جزایر برای امرار معاش و تامین نیازهای ضروری زندگی روندی نگران کننده به خود گرفته و باعث خدشه وارد کردن به آبروی ایران اسلامی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با بیان اینکه اگر بی حجابی بخواهد عفت و حیا را از بین ببرد، خطری جدی جامعه اسلامی را تهدید خواهد، تاکید کرد: مسئله مهم تر از حجاب، عفاف و حیا است.

وی تشریح کرد: جزایر استان با وجود اقتصادی بودن و وجود طیف های متفاوت مردمی و همچنین ظرفیت های گردشگری، به مکانی مناسب برای افراد سودجو تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی، تصریح کرد: یک شخص به عنوان سرتیم زنان و دختران دانشجو را دور هم جمع و وارد جزیره می کنند و آنها در هیاهوی مکان های خرید و مناطق گردشگری جزیره قشم منازلی را به اجاره می گیرند و با فریب جوانان اقدام به تن فروشی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: بی توجهی به ارزش های دینی و اهمال در آموزش اصول و مبانی دینی در کشور ما از جمله مواردی است که طی دراز مدت آسیب های اجتماعی و روحی و روانی بسیاری را در جامعه بر جای خواهد گذاشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با اعلام اینکه انحرافات اخلاقی از دیگر منکراتی هستند که در استان هرمزگان رواج زیادی پیدا کرده است، اذعان داشت: افرادی در این میان از دختران که یکی از نعمت های بزرگ خداوند هستند به عنوان یک ابزار سو استفاده می کنند و مشغول عرضه دختران در جامعه هستند.

کریمی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از منکرات باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، افزود: رسانه یکی از مواردی است که در جهت رشد فرهنگ، آگاه سازی و نجات جامعه نقش بسزایی خواهد داشت اما متاسفانه رسانه ها در حوزه مسائل اخلاقی و مذهبی بسیار ضعیف عمل کرده اند.

منبع: خبرگزاری موج
منتشر شده: 1
سلجوقی
۲۵ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه عامل همه ی این بدبختیها فقر است کسی از دلخوشی دنبال کثافت کاری نمیره؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها