لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

استقلال خونسرخ بعد از هفته ها صدرنشینی را از هرنگ جوان پس گرفت



هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان با بازی تیم های متحد معز آباد رودان و ستارگان بستانو آغاز خواهد شد. در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم متحد معزآباد رودان میزبان ستارگان بستانو بود. 

به گزارش صبح ساحل، تیم اتحاد دژگان میزبان با تیم صدرنشین لیگ برتر هرنگ جوان بازی کرد . اتحاد رودان با جنوب انرژی پارسیان در ورزشگاه شهید چمران دیدار کرد. 

ملوان بندرعباس در ورزشگاه اختصاصی خودش با پاس بندرلنگه بازی کرد. استقلال خونسرخ در خانه به مصاف سیبه کوخرد بازی رفت. در این هفته جبل برشهرو به دلیل انصراف تیم شاهین بندرلنگه از مسابقات استراحت داشت. 

در بازی های انجام شده تیم متحد معزآباد رودان با سه گل مهدی حیدرنسب، علیرضا رامشگر و حسین پورزهد 
سه بر یک ستارگان بستانو را شکست داد. امیر مجنونی زننده تک گل تیم ستارگان بستانو در این دیدار بود.
استقلال خونسرخ برای رسیدن به صدر جدول رده بندی چاره ای نداشت تا مهمان خود سیبه کوخرد را شکست دهد که در پایان نود دقیقه موفق به این کار شد ودو بریک به برتری دست یافت. آرش عبدلی و اصلان رمضانی برای استقلال خونسرخ گلزنی کردند و تک گل سیبه کوخرد را منصور حسن زاده به ثمر رساند. ‌ملوان بندرعباس در خانه دو بر یک به پاس بندرلنگه باخت تا همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول استان را احساس کند. احسان رئیسی برای ملوان و علی لیالیو محمد فریدونی برای پاس بندرلنگه گلزنی کردند. ‌اتحاد رودان در خانه با یک گل به تیم جنوب انرژی بر پارسیان باخت. محمد رخ زننده تنها گل تیم جنوب انرژی بر پارسیان بود.‌ اتحاددژگان در ورزشگاه خودش ترمز تیم صدر نشین هرنگ جوان را کشید تا هرنگ جوان بعد از هفته ها با صدرنشینی خداحافظی کند.‌
این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها