روزنامه های امروز حوزه خلیج فارس 27 بهمن 98


نویسنده: سامیه طهورنیان

روزنامه اماراتی صفحه نخست خود را به حضور ایوانکا ترامپ در امارات متحده عربی اختصاص داده است. ایوانکا ترامپ، روز شنبه و در بدو ورود به امارات، در ابوظبی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه این کشور ملاقات کرده است

این روزنامه در ادامه گزارشش از حضور ایوانکا در مسجد بزرگ شیخ زاید صحبت کرده است. ایوانکا از موزه لوور دوبی نیز بازدید کرده است و در همان مکان با زنانی که در سطح مدیریتی در عرصه تجارت فعالیت می‌کنند دیدار کرده است.. ایوانکا ترامپ  قرار است در نشست جهانی زنان سخنرانی کند. نشست جهانی زنان، روزهای یکشنبه شانزدهم  و دوشنبه هفدهم فوریه در دبی برگزار خواهد شد در ستون‌های بعدی این روزنامه به مرگ اولین فرانسوی کشته‌شده در اروپا توسط کرونا پرداخته است.

روزنامه پرفروش پایتخت کشور قطر گزارش مفصلی از آخرین نشست وزیر امور خارجه این کشور با کشورهایی چون پرتغال و کرواسی منتشر کرده است که از به بررسی مینی تورنمنت سال جاری که در قطر برگزار خواهد شد پرداخته است. در ستون وسطی این روزنامه آخرین صحبت‌های امیر قطر در خصوص خلیج‌فارس و رفع بحران‌های این منطقه نوشته‌شده است. امیر قطر خواهان یافتن راه‌حل و ثبات برای این منطقه شده است. این روزنامه در صفحات اقتصادی خود از بزرگ‌ترین سوپرمارکت بریتانیایی که در المیره افتتاح‌شده است خبر داده است.

روزنامه های امروز حوزه خلیج فارس 27 بهمن 98

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها