کشف بی ام و 25میلیاردی قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودرو بی ام و قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری"  گفت: در راستای سرکشی و بازدید از پارکینگ ها و محل توقف خودروهای رسوبی و انجام استعلام رایانه ای از وسایل نقلیه، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به پارکینگ های سطح شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

وی افزود: مأموران حین گشت زنی و استعلام خودروهای مستقر در پارکینگ مرکزی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بی ام و فاقد پلاک انتظامی پارک شده در منتهی الیه جنوبی پارکینگ مشکوک شده و طی هماهنگی با نگهبان وقت مالک اصلی خودرو شناسایی شد.

سردار جعفری تصریح کرد: پس از تحقیق از نگهبان ، مالک خودرو در محل حاضر و 2 برگ فاکتور واگذاری خودرو که قابل بهره برداری نبود ارائه کرد و طی استعلام رایانه ای از سیستم خودرو و موتور ، پلیس آگاهی شماره ارکان خودرو و شماره شاسی خودرو مذکور فاقد هرگونه سوابقی دال بر شماره گذاری بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه خودرو جهت بررسی تخصصی مرتبط با اسناد و مدارک گمرکی و هماهنگی های لازم پیرامون نحوه ترخیص آن از مبادی ورودی توقیف شد، اذعان داشت: ارزش خودرو مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها