کلاهبردار ارومیه در رودان دستگیر شد



فردی که با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر در ارومیه اقدام به ۱۴میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در رودان دستگیر شد.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی رودان گفت: درپی شکایت تعدادی مراجعه کننده به مراکز انتظامی ارومیه مبنی بر کلاهبرداری میلیارد ریالی از آنان از سوی فردی با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ رمضان شهریاری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، این فرد در ارومیه با خرید و فروش یک واحد آپارتمان به چندین نفر، پس از اخذ بیش از ۱۴ میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده است.وی بیان داشت: این فرد پس از کلاهبرداری متواری شده و با اقدامات صورت گرفته مشخص شده که در رودان از توابع استان هرمزگان مشغول به کار است.

 شهریاری ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای متهم   با هماهنگی قضایی و انتظامی دریک عملیات پلیسی فرد مورد نظر در یکی از شهرک های صنعتی آب معدنی رودان دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.


فرمانده انتظامی رودان اظهارداشت:- پس از  اتهام وارده به متهم مبنی بر بدهکاری مالی و رو برو شدن با  مستندات کافی به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد یک واحد آپارتمان را در استان اذربایجان غربی به چندین نفر به فروش رسانده و اقدام به کلاهبرداری مردم نموده است.
وی خاطر نشان کرد: جرایم متهم دستگیر شده ۱۴میلیارد ریال اعلام شده که متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
شهرستان رودان در ۱۰۰کیلومتری شرق هرمزگان واقع است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها