5000 نیروی کار در واحدهای صنعتی قشم مشغول به کارند



برنجی گفت: نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با محوریت حوزه اقتصادی، مسیر مشخصی را برای توسعه فعالیت های اقتصادی کشور ترسیم کرده است.
وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم هم طی چهار سال گذشته و علیرغم تحریم های گسترده، تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالان اقتصادی به کار گرفته است.


به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، هم اینک 210 واحد مختلف صنعتی و تولیدی با اشتغال نزدیک به پنج هزار نفر، در این جزیره مشغول به کار هستند.


وی با اعلام اینکه حمایت از تولیدات صادرات محور، بخش مهم سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم می باشد، افزود: برای ارائه خدمات سریعتر بارگیری و تخلیه کالا در اسکله بهمن قشم، سازمان منطقه آزاد 700 میلیارد ریال برای طرح توسعه این اسکله سرمایه گذاری کرده است.
برنجی گفت: با افتتاح این طرح از ابتدای سال آینده، 14 کشتی باری می توانند به طور همزمان با پهلوگیری در این اسکله از خدمات بارگیری و تخلیه بار برخوردار شوند.


وی یادآور شد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین و مقررات ویژه مناطق آزاد آماده حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف تولید و صنعتی می باشد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها