افتتاح ۲۰۰ واحد تعاونی‌های مسکن مهر در بندرعباس با حضور معاون اول رییس جمهور



به گزارش صبح ساحل، این ۳۲۲ طرح تعاونی با مشارکت ۱۹ هزار و ۶۷۷ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر به بهره برداری رسید.
از یکهزار و ۵۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح‌ها، ۲۹۹ میلیارد تومان در طرح های تعاونی های تولیدی، ۵۸ میلیارد تومان در طرح های خدماتی و ۱۱۵۰میلیارد تومان در طرح های مسکن بوده است.
افزون بر ۲۰۰ واحد تعاونی‌های مسکن مهر مربوط به بندرعباس بود که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور در بندرعباس افتتاح شد.
اسحاق جهانگیری در این آیین افزود: این استان بزرگ و راهبردی کانون اقتصاد دریامحور در کشور است.
وی ادامه داد: هرمزگان با توجه به ظرفیت های ویژه آن در بخش دریا می تواند تحولات بزرگی را در اقتصاد کشور ایجاد کند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: استان هرمزگان همچنین با توجه به استعدادهای خاصش می تواند به توسعه هر چه بیشتر خود نیز کمک کند.
استاندار هرمزگان نیز در ادامه گفت: بهره برداری از این واحدهای مسکن مهر، در قالب مراسم افتتاح همزمان ۳۲۲ پروژه بخش تعاون کشور صورت گرفت.
فریدون همتی بیان داشت: تعاونی‌ها فعالیت‌های متنوع و گسترده ای در استان هرمزگان دارند که از جمله آنها در بخش مسکن می باشد
وی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر پروژه های بزرگ در دست اجرا توسط تعاونی‌ها در هرمزگان، ساخت دو فروند کشتی می باشد که یکی از آنها شناور پشتیبان صید در آب های دور و دیگری کشتی تفریحی و گردشگری است که در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، افتتاح می‌شوند.
از مجموع ۵۳ هزار واحد مسکن مهر هرمزگان ۳۶ هزار واحد در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس به عنوان بزرگترین طرح مسکن مهر استان هرمزگان متمرکز شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها