ليگ برتر ووشو باشگاه کشور

دانشگاه آزاد بندرعباس به نيمه‌نهايى راه يافت



به گزارش صبح ساحل، دیدارهاى پايانى دور برگشت ليگ برتر ووشو ايران در حالى امروز به ميزبانى آكادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران برگزار شد كه تيم‌هاى راه‌يافته به مرحله نيمه‌نهايى فصل جارى مشخص شدند و دانشگاه آزاد بندرعباس مقتدارنه راهى مرحله بعد شد.
در گروه نخست تيم‌هاى دانشگاه ‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هيات همدان و هيات البرز حضور داشتند که در نهايت دانشگاه آزاد و پاس ناجا به‌عنوان تيم‌هاى اول و دوم راهى نيمه‌نهايى شدند.
در گروه دوم نيز، پارس جنوبى، باشگاه مقاومت، هيات اصفهان و هيات بندر ماهشهر رقابت‌ کردند که پارس جنوبى و باشگاه مقاومت راهى نيمه‌نهايى شدند.
ديدارهاى مرحله نيمه‌نهايى و فينال، روز بیستم اسفندماه برگزار خواهد شد. در نيمه‌نهايى، تيم‌هاى دانشگاه آزاد بندرعباس و باشگاه مقاومت به مصاف هم مى‌روند و پارس جنوبى و پاس ناجا با يکديگر رقابت مى‌کنند. در ديدارهاى هفته پنجم ودر گروه يک پاس ناجا دوازده بر صفر هيات همدان را برد. دانشگاه‌ آزادبندرعباس سیزده بر صفر هيات البرز را شکست داد.
در گروه دوم هيات اصفهان ۹ بر سه مغلوب باشگاه مقاومت شد. در بازی های هفته ششم در گروه يک
دانشگاه آزاد بندرعباس سیزده بر صفرهيات همدان را برد. هيات البرز صفر دوازده بر صفر به پاس ناجا باخت و در گروه دوم هيات ماهشهر پنج بر ۹ به باشگاه مقاومت باخت و پارس جنوبى دوارده بر صفر هيات اصفهان را شکست داد.
درديدار معوقه این مسابقات هم هيات اصفهان ۹ بر چهار مغلوب هيات بندر ماهشهر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها