در محور رودان رخ داد

مرگ راننده جوان موتورسیکلت بر اثر تصادف با پراید



راننده 38 ساله موتورسیکلت  که در محور رودان ، جاده کومیز در حال تردد بود به علت انحراف به چپ ، با یک دستگاه خودروی پراید عبوری به رانندگی جوان 33 ساله ، برخورد کرد و جانش را از دست داد.

به گزارش صبح ساحل، جانشین رئیس پلیس راه هرمزگان با تایید این مطلب گفت: این حادثه در ساعت 23 دوشنبه گذشته بیست و هشتم بهمن ماه رخ داد. وی علت حادثه را انحراف به چپ موتورسیکلت دانست.  سرهنگ اسماعیل تنها، از تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در محور بندرلنگه به پارسیان خبر داد و افزود: در ساعت 15و 40 دقیقه دوشنبه گذشته   راکب 70 ساله موتورسیکلت پس از تصادف با خودروی پژو مجروح و روانه مرکز درمانی شد.

وی  علت حادثه را بی احتیاطی راننده موتورسیکلت در تغییر مسیر دانست.وی   به آمار تصادفات برون شهری هرمزگان در طول یک هفته گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال 97 پرداخت و گفت: از 21 تا 28 بهمن ماه با کاهش  90درصد تصادفات فوتی ، 20 درصدی تصادفات جرحی ،افزایش  24 درصدی تعداد مجروحان و کاهش 62 درصدی تصادفات  خسارتی روبرو بودیم . وی به کاهش 13 درصدی مجموع تصادفات اشاره کرد .


 سرهنگ تنها عامل بیشترین تصادفات را موتورسیکلت دانست  و گفت: با توجه  به در پیش بودن سال نو وآغاز تعطیلات  و افزایش استفاده شهروندان از موتورسیکلت شاهد تصادفات عدیده منجر به جرح و فوت رانندگان موتورسیکلت هستیم به رانندگان موتور سیکلت توصیه می نمائیم به خصوص محورهای روستایی که اکیدا توصیه می کنیم راننده و سرنشین موتورسیکلت حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند. وی یادآور شد: در هنگام رانندگی چراغ جلوی موتورسیکلت علاوه بر شب در ساعات روز نیز جهت بهتر دیده شدن روشن باشد، راکبان موتورسیکلت از حرکات مارپیچ و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری نمایند و از حرکت بین خودروها خودداری نمایند و به اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها