پس از سه ماه وقفه

کارخانه آرد خاتم بندرعباس مجدد آغاز به کار کرد



کارخانه آرد خاتم بندرعباس پس از سه ماه تعطیلی جهت به روزآوری ماشین آلات آن امروز چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان مجدد آغاز به کارکرد.

به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان روز چهارشنبه درآیین راه اندازی این کارخانه گفت: این کارخانه از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد اما به دلیل فرسودگی ماشین آلات آن پس از ۳ ماه توقف درتولید، مجدد با سرمایه گذاری ۶۰ میلیاردریالی نوسازی و شروع به فعالیت کرد.
خلیل قاسمی اظهارداشت: راه اندازی مجدد کارخانه آرد با ظرفیت ۹۰ هزار تن آرد والسی و ۱۳ هزارتن سبوس گندم درسال نشان از همت جدی دولت در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی دارد. 
وی بیان داشت: درحال حاضر ۵۳ نفر به صورت مستقیم در کارخانه آرد خاتم بندرعباس مشغول به کار هستند. 
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهارداشت: به دنبال عزم جدی دولت ومدیران استانی هرمزگان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و احیای این واحدها در راستای تحقق اقتصادمقاومتی، مشکلات کارخانه آرد خاتم بندرعباس در ستاد تسهیل بررسی شد.


قاسمی گفت: هدف گذاری ما اینست که تمامی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، فعال شده و به چرخه تولید باز گردند که هم اکنون این واحدها در ستاد تسهیل مصوبه دارند و با عقد قرارداد در بانک ها و ارائه تسهیلات، دوباره شروع به فعالیت می کنند. 
وی یادآورشد: تاکنون بااقدام جدی دولت تدبیر و امید وپیگیری استاندار هرمزگان، واحدهای تولیدی وصنعتی دارای مشکل استان شناسایی و با ارائه تسهیلات لازم به چرخه تولید بازگشتند. 


کارخانه خاتم بندرعباس در کیلومتر ۱۷جاده بندرعباس به حاجی آباد روبروی شهرک نامجو واقع شده است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها