سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند 4نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی، در یکی از استان مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند. 

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به 45فقره سرقت منزل و 14 فقره سرقت جلو بانکی ودر مجموع به 59فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این اند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیتشان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمانی و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.

فرمانده استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع:فرارو
منتشر شده: 2
حفاظ و قفل ضد دیلم
۴ اسفند ۱۳۹۸
اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، ... و پنجره ها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میل
حفاظ و قفل ضد دیلم
۳ اسفند ۱۳۹۸
قفل ضد دیلم روی در نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل دیگر معابر قابل نفوذ سارقین و دیگه هر چیز ارزشمندی دارید تو خونه نکهدارید و از تعطیلات نوروز لذت ببرید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها