مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

مسابقه کتابخوانی آنلاین برای مقابله با کرونا در قشم برگزار می شود



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد مسوولان برای خارج نشدن از منزل به منظور پیشگیری و درمان این بیماری، این اداره کل مسابقه کتابخوانی آنلاین را برگزار می کند.

علیرضا کمساری ادامه داد: این مسابقه با هدف افزایش ساعات مطالعه خانواده ها و ایجاد ارتباط میان گروه هایی از شهروندان و ساکنان قشم است که این روزها بیشتر زمان خود را در منزل سپری می کنند.
وی اضافه کرد: به منظور دسترسی آسان و تسهیل حضور علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی، دریافت کتاب و سوالات به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سایت qeshm.farhang.gov.ir امکان پذیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، پاسخ ها و مشخصات فردی خود را تا تاریخ 6 فروردین سال آینده (1399) از طریق نرم افزار واتساپ به شماره 09301502044 ارسال نمایند.
به گفته کمساری؛ در پایان این مسابقه کتابخوانی آنلاین به پنج نفر نخست از شرکت کنندگان جوایز نقدی تعلق گرفته و برای500 شرکت کننده دیگر کتاب هایی به رسم یادگاری ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: همزمان با تعطیلی دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور و در پیش بودن تعطیلات نوروز، برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین به عنوان وسیله ای مؤثر برای ایجاد رغبت بیشتر و عادت دادن خانواده ها به مطالعه می تواند مفید باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها