ملک سلمان: نشست گروه ۲۰ در جهت پاسخ به مسؤولیت ما در قبال کروناست



ملک سلمان در افتتاحیه اجلاس سران گروه ۲۰ گفت: برگزاری این اجلاس در راستای پاسخ‌گویی به مسؤولیت ما در مقابله با ویروس کروناست.

به گزارش صبح ساحل،به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، ملک سلمان، پادشاه عربستان در جلسه مجازی سران گروه ۲۰ که به بررسی انسجام تلاش‌ها برای مقابله با کرونا اختصاص دارد، تاکید کرد: کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و شهروندان را متضرر می‌کند.پادشاه عربستان تاکید کرد: تاثیر این شیوع احتمالا اقتصادها، بازارهای مالی و تجارت و زنجیره‌های امدادرسانی جهانی را دربربگیرد.

به گفته پادشاه سعودی، تاثیر شیوع ویروس منجر به مانع‌تراشی در چرخه توسعه، پیشرفت و تاثیر منفی بر دستاوردهای محقق شده طی سال‌های گذشته می‌شود.وی تاکید کرد: عربستان اقدام به تلاش با کشورهای دوست و برادر و سازمان‌های متخصص برای اتخاذ تدابیر لازم جهت قطع زنجیره انتقال کرونا و تضمین سلامت افراد کرده است.

پادشاه سعوی ادامه داد: ما باید چارچوب آمادگی جهانی برای مقابله با بیماری‌های مسری را که احتمالا در آینده وجود خواهند داشت، تقویت کنیم.وی افزود: تدابیر کارآمد اتخاذ شده از سوی کشورها را ارج می‌نهیم و حمایت کامل خود را از تلاش‌های سازمان جهانی بهداشت اعلام می‌کنیم.

منبع: عصرایران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها