فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

سارق طلاهای ۸۰۰ میلیون تومانی در بندرلنگه دستگیر شد /شهروندان هشدارها را جدی بگیرید



به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضاجعفری " فرمانده انتظامی استان ، گفت: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان بندر لنگه و سرقت مقدار زیادی طلا و جواهر از منزل مسکونی، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه قبل از متواری شدن با اموال مسروقه در خروجی شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: سارق در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش 8 میلیارد ریال از منزل مسکونی معترف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل داده شد، به شهروندان توصيه كرد: با هوشياري لازم و رعايت نكات ايمني و هشدار هاي پليسي از اعتماد بي جا به افراد ناشناس خودداري و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل هاي مقاوم و استاندارد خانه های خود را از نفوذ سارقان ايمن کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها